Information om e-post

För att beställa frallor måste du maila mej, senast fredagen kl 09.00.

Mailet ska innehålla:

Förnamn & efternamn:
Gatuadress:
Antal frallor av varje sort:
Till dörren/ Till brevlådan:

Du ska skriva om du vill ha dom levererade i brevlådan eller om du vill ha dom till dörren.

Om du vill ha frallorna levererade till brevlådan så lägger du ut pengar på fredagskvällen dagen innan jag delar ut frallor. Jag kommer sedan komma på lördagsmorgonen och lägga frallorna i din brevlåda så du kan hämta frallorna när just du vaknar. (Klicka här för att se ungefär vilken tid jag är hos dej "Vilshärad")

Om du vill ha frallorna vid dörren så kommer jag plinga på din dörr på lördags morgonen och där sker betalningen. Kom ihåg att ha pengar föreberett. (Klicka här för att se ungefär vilken tid jag är hos dej "Vilshärad" )

Jag kommer kontakta dej nästa gång det är dags för frallor på din mail!
Klicka på den stora texten nedan för att maila.




Om du saknar mail adress kan du också ringa 0703-992773 och beställa. Jag är tillgänglig vardagar kl. 18.00-20.00, men du kan även lämna ett meddelande på min telefon som innehåller uppgifterna ovan.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Lägg e-post adressen längre upp så de ser den.

Kram

2011-02-09 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0